Brązowy pas

Moja przygoda z Krav Maga rozpoczęła się około 7 lat temu i chociaż życie pisało różne scenariusze, a ciągłość nauki została wiele razy przerwana, nigdy nie straciłem miłości do tego systemu. Urzekła mnie w nim skuteczność i bezkompromisowość, piękno prostoty i uniwersalność,a także nauka działania w warunkach stresu oraz zorientowanie na przewidywanie potencjalnych zagrożeń.

Zafascynowała mnie także filozofia, która jest głęboko zakorzeniona w Krav Maga, a mianowicie świadomość, że prawdą jest po prostu to, co działa, a także fakt, że w sytuacji niebezpieczeństwa życia lub zdrowia, bardzo szybko ucieka złudna i ulotna otoczka naszej cywilizacji. Kiedy jesteś skrajnie zmęczony lub działasz pod wpływem bólu, to w tym momencie dowiadujesz się z czego jesteś zrobiony, ale niestety niewielu ludzi ma szansę się o tym przekonać i poznać własne wnętrze.

Krav Maga nie ulega tanim sztuczkom, bo w swojej naturze ma tylko jedno zadanie, a mianowicie jest nim rozwiązanie problemu i właśnie dlatego przekłada się to na codzienne życie. Poza wzmocnieniem fizycznym, osoby trenujące stają się pewniejsze siebie, a właśnie psychika odgrywa kluczową rolę w większości naszych codziennych wyzwań.

Nominacja na brązowy pas jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem, kolejnym ważnym krokiem w mojej niekrótkiej już podróży i silną motywacją do dalszych postępów.
Bardzo dziękuję wszystkim Trenerom i całemu Klubowi !

Dodaj komentarz